Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
OŚR.6131.413.2022.BŻD Opole, dnia 20.10.2022r.
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
Na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2022r. poz. 2000) – zwanej dalej ustawą Kpa, w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t. j. Dz. U. z 2022r. poz. 916 ze zm.)
zawiadamiam
że postępowanie w sprawie udzielenia zezwolenia na usunięcie drzewa gat. robinia akacjowa o obw. pnia 140 cm, rosnącego na działce nr 64, a.m. 49, obręb Opole, położonej przy ul. Armii Krajowej 1 ABC w Opolu, wszczętym na wniosek Wspólnoty Mieszkaniowej „Jedynka” w Opolu, z siedzibą w Opolu przy ul. Armii Krajowej 1ABC w dniu 01.08.2022r., nie może zostać zakończone w terminie przewidzianym w art. 35 Kpa., z uwagi na konieczność zapoznania się stron z zebranym materiałem dowodowym.
Mając powyższe na uwadze, zachodzi potrzeba określenia nowego terminu rozpatrzenia przedmiotowej sprawy, który tut. Organ wyznacza do dnia 31 października 2022r., zgodnie z art. 36 § 1 Kpa, który stanowi, że o każdym przypadku niezałatwienia sprawy w terminie organ administracji publicznej jest obowiązany zawiadomić stronę, podając przyczyny zwłoki wskazując nowy termin załatwienia sprawy oraz pouczając o prawie do wniesienia ponaglenia. Uprzejmie informuję, że zgodnie z art. 37 § 1 Kpa, stronie służy prawo do w niesienia ponaglenia, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Niniejsze obwieszczenie zostaje publicznie ogłoszone w dniu 20.10.2022r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Opola, Pl. Wolności 7-8.
Zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 04.11.2022r.
z up. Prezydenta Miasta
Alicja Puchowska
Kierownik Referatu Ochrony Zasobów
Naturalnych i Edukacji Ekologicznej
W Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 61 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa: | OŚR. 6131.413.2022 OBWIESZCZENIE PREZYDENTA MIASTA OPOLA |
Osoba, która wytworzyła informację: | Barbara Żarczyńska Dybka |
Osoba, która udostępnia informację: | Barbara Żarczyńska Dybka |
Data wytworzenia informacji: | 20.10.2022 11:22:29 |
Data udostępnienia informacji: | 20.10.2022 11:27:09 |
Data ostatniej aktualizacji: | 20.10.2022 11:22:29 |
Rejestr zmian |