Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Opole, 12.12.2022r.
OSR.6131.648.2022.DS
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
Zgodnie z art. 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm.) – cyt. dalej jako Kpa, w związku z art. 83a ust. 7, art. 86 ust 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U.
z 2022r. poz. 916 ze zm.)
zawiadamiam
o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, w ramach prowadzonego postępowania administracyjnego wszczętego przez tut. Organ obwieszczeniem
nr OŚR.6131.648.2022.DS z dnia 15.11.2022r., zgodnie z art. 86 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz.U z 2022 r. poz. 916 ze zm.) w sprawie nałożenia ponownie obowiązku wykonania nasadzeń zastępczych 3 szt. drzew, w tym: 2 szt. drzew gat. surmia bignoniowa oraz 1 szt. gat. grab pospolity odm. kolumnowej, w przypadku niezachowania żywotności po 3 latach od wyznaczonego terminu wykonania nasadzeń, liczonego od dnia 31.10.2019r., stanowiących warunek udzielonego zezwolenia na usunięcie 3 szt. drzew, zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Opola nr OŚR.6131.406.2018.EM z dnia 29.11.2018r.
Jednocześnie informuję, że w dniu 09.12.2022r. Komisja ds. zieleni miejskiej dokonała oględzin na terenie przy ul. Hubala i Pużaka w Opolu (dz. nr 1316 i 1193/7, obręb Gosławice), w trakcie których ustalono, że nasadzenia zastępcze zachowały swoją żywotność.
.
Na podstawie art. 10 § 1 Kpa, przed wydaniem decyzji strony postępowania mogą zapoznać się z całym materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie i w ciągu 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia mogą wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłaszanych żądań. Dokumenty znajdują się do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta Opola, ul. Krawiecka 13, pok. 108.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, a więc zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości
w dniu 13.12.2022r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole.
Zgodnie z art. 49 kpa, doręczenie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 28.12.2022r.
W przypadku niewniesienia uwag i nowych dowodów w wyznaczonym terminie, tut. Organ decyzją administracyjną umorzy przedmiotowe postępowanie.
z up. Prezydenta Miasta
Alicja Puchowska
Kierownik Referatu Ochrony Zasobów
Naturalnych i Edukacji Ekologicznej
W Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 24 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa: | OŚR.6131.648.2022.DS Obwieszczenie PMO o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, dot. 3 szt. nasadzeń zastepczych |
Osoba, która wytworzyła informację: | Dominika Stasica |
Osoba, która udostępnia informację: | Dominika Stasica |
Data wytworzenia informacji: | 13.12.2022 05:57:19 |
Data udostępnienia informacji: | 13.12.2022 06:01:27 |
Data ostatniej aktualizacji: | 13.12.2022 05:57:19 |
Rejestr zmian |