Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Nr OŚR.6131.563.2021.MKA Opole, dnia 12 stycznia 2022 r.
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
Na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.) – zwanej dalej ustawą Kpa, w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1098 ze zm.)
zawiadamiam strony postępowania
o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym w sprawie nałożenia ponownie na Wspólnotę Mieszkaniową Nieruchomości Lokalowych przy ul. Srebrnej 1-8 i Złotej 2-48 w Opolu, obowiązku wykonania nasadzeń zastępczych 3 szt. drzew gat. sumie bignoniowe (syn. katalpy), stanowiących warunek udzielonego zezwolenia na usunięcie drzew, zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Opola Nr OŚR.6131.110.2018.MKA z dnia 08 czerwca 2018 r, w przypadku niezachowania ich żywotności po 3 latach od dnia upływu terminu wskazanego w zezwoleniu na wykonanie nasadzeń.
W dniu 29.12.2021 r. na terenie nieruchomości przy ul. Srebrnej 1-8 i Złotej 2-48 w Opolu (działki nr 716 i 735, obręb Grotowice) zostały przeprowadzone oględziny przez Komisję ds. zieleni miejskiej – organ doradczy Prezydenta Miasta Opola, podczas których stwierdzono zachowanie żywotności przedmiotowych nasadzeń zastępczych po 3 latach od dnia upływu terminu wskazanego w zezwoleniu na wykonanie nasadzeń.
Na zasadzie określonej w art. 10 § 1 ustawy Kpa strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. W związku z powyższym informuję o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym w ww. sprawie w terminie 7 dni od dnia doręczenia niniejszego zawiadomienia. Dokumentacja znajduje się do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta Opola, Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa, ul. Krawiecka 13, pok. 108. Z uwagi na zagrożenie zakażeniem koronawirusem i wprowadzone w związku z tym ograniczenia kontaktów osobistych, w celu umówienia się na zapoznanie z dokumentacją prosimy o kontakt z Wydziałem Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola : mail osr@um.opole.pl lub nr tel. 77 446 10 82. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu, a także za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu Miasta Opola.
Jednocześnie na podstawie art. 36 § 1 Kpa zawiadamiam, że przedmiotowa sprawa nie może zostać załatwiona w terminie określonym w art. 35 Kpa z powodu konieczności zapoznania się przez strony z materiałem dowodowym oraz zachowania terminów, wynikających z zawiadamiania stron postępowania o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej w formie publicznego obwieszczenia poprzez udostępnienie pisma w BIP na stronie podmiotowej organu, zgodnie z art. 49 Kpa. Z uwagi na powyższe informuję, że przedmiotowa sprawa zostanie rozpatrzona (wydana decyzja administracyjna) do dnia 28 lutego 2022 r. Zgodnie z art. 37 § 1 k.p.a., stronie służy prawo do wniesienia ponaglenia, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, a więc zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 ustawy Kpa – zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości w dniu 12 stycznia 2022 r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole
Zgodnie z art. 49 ustawy Kpa, doręczenie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 27 stycznia 2022 r.
z up. Prezydenta Miasta
Marzena Kasprzak
Główny Specjalista
w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 147 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa: | Obwieszczenie PMO o mozliwości zapoznania się z materiałem dowodowym w sprawie nałożenia ponownie na WMNL przy ul. Srebrnej 1-8 i ul. Złotej 2-48 obowiązku wykonania nasadzeń zastępczych |
Osoba, która wytworzyła informację: | Marzena Kasprzak |
Osoba, która udostępnia informację: | Marzena Kasprzak |
Data wytworzenia informacji: | 12.01.2022 11:31:49 |
Data udostępnienia informacji: | 12.01.2022 11:39:54 |
Data ostatniej aktualizacji: | 12.01.2022 11:31:49 |
Rejestr zmian |