Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Opole, dnia 15.04.2022r.
OŚR.6131.475.2021.MD
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
Na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm.) – zwanej dalej Kpa, w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1098 zez zm.)
zawiadamiam
o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, w ramach prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew rosnących przy ul. Chełmskiej 26, Witosa 10, 20, Bielskiej 56, Kaliskiej 12 w Opolu, na terenie działki nr 146/2, k.m. 1 obręb: Kolonia Gosławicka, w związku z wnioskiem Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu z dnia 07.10.2021r. (data wpływu do tut. Organu dnia 11.10.2021r.) uzupełnionym w dniu 27.10.2021r.
Wnioskodawca pismem nr W/EAIV/134/2022 z dnia 31.03.2022r. przedłożył poprawiony plan nasadzeń zastępczych obejmujący lokalizację nasadzenia na terenie przy ul. Bielskiej 5-7, działka nr 133/16, km. 1, obręb Kolonia Gosławicka, gatunek nasadzenia: klon zwyczajny odm. kulistej oraz nowy termin planowanego usunięcia wnioskowanych drzew, tj. 31.12.2022r.
Na podstawie art. 10 § 1 Kpa, przed wydaniem decyzji strony postępowania mogą zapoznać się z całym materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie i w ciągu 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia mogą wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłaszanych żądań. Dokumenty znajdują się do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta Opola, ul. Krawiecka 13, pok. 108. Z uwagi na zagrożenie zakażeniem koronawirusem i wprowadzone w związku z tym ograniczenia kontaktów osobistych w trosce o zdrowie klientów i pracowników Urzędu Miasta Opola, w celu zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub za pośrednictwem platformy EPUAP, PEUP. Wykaz kontaktów dostępny jest na stronie internetowej Miasta Opola www.opole.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Po upływie terminu na wniesienie uwag zostanie wydana decyzja zezwalająca na usunięcie wnioskowanych 3 szt. drzew w terminie do 31.12.2022r., uzależniona od wykonania nasadzeń zastępczych w ilości 3 szt. drzew w terminie do 28.02.2023r., odmawiająca zezwolenia na usunięcie 2 szt. drzew oraz umarzająca postępowanie w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie 1 szt. drzewa.
Ponadto informuję, że stronami postępowania są podmioty oraz mieszkańcy nieruchomości oznaczonej jako działka ewidencyjna nr 146/2, k.m. 1 obręb: Kolonia Gosławicka w Opolu, posiadający udział we własności przedmiotowej nieruchomości. W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, a więc zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości w dniu 15.04.2022r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole. Zgodnie z art. 49 kpa, doręczenie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 30.04.2022r.
Zgodnie z art. 36 § 1 zawiadamiam, że wniosek w sprawie udzielenia zezwolenia na usunięcie ww. drzewa nie może zostać załatwiony w terminie określonym w art. 35 Kpa. Przyczyną zwłoki jest umożliwienie stronom wniesienia uwag do zebranego materiału dowodowego oraz zachowanie terminów wynikających z zawiadamiania stron postępowania o decyzjach i innych czynnościach organu poprzez obwieszczenie, zgodnie z art. 49 Kpa. Wskazuje się nowy termin rozpatrzenia sprawy do dnia 30.05.2022r. Uprzejmie informuję, że zgodnie z art. 37 § 1 Kpa., stronie służy prawo do wniesienia ponaglenia, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
z up. Prezydenta Miasta
Sebastian Smoliński
Zastępca Naczelnika Wydziału
Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 127 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa: | obwieszczenie PMO o zebranym materiale dowodowym w sprawie zezwolenia na usunięcie drzew przy ul. Chełmskiej 26, Witosa 10-20, Bielskiej 56 |
Osoba, która wytworzyła informację: | Mariusz Dużyński |
Osoba, która udostępnia informację: | Mariusz Dużyński |
Data wytworzenia informacji: | 15.04.2022 13:13:55 |
Data udostępnienia informacji: | 15.04.2022 13:17:55 |
Data ostatniej aktualizacji: | 15.04.2022 13:17:37 |
Rejestr zmian |